Miluješ domlouvání schůzek s novými klienty? (1/5)

Tyto prodejní tipy jsou především určeny pro ty z Vás, kteří se nějakým způsobem motáte kolem prodeje.

A proč to vlastně celé číst?

Protože tě nebaví domlouvat schůzky a je to nutné zlo. A když použiješ to, co tady píšu, tak si těch schůzek domluvíš víc, což zvýší pravděpodobnost prodeje a tím i zvýší prodej a to možná ocení šéfík a firma bude víc v pohodě, protože zvýšíte příjmy a to se bude líbit majiteli a ten potom může investovat atd.

A hlavně – nebudeš ve stresu z toho, že musíš domlouvat schůzky.

Jsem si jistý, že na netu vygooglíte spoustu postupů, jak domluvit schůzku a jsou i funkční a dobré.

Takže proč vám to posílám?

Abyste se nemuseli prodírat netem, studovat a zkoušet postupy, které nejsou příliš funkční a neztratili tím chuť se vzdělávat a hlavně proto, že chci jít trochu víc do hloubky a do větších detailů.

Jednou z činností, kterou musíme jako obchodníci udělat, ještě než jdeme něco prodat je domluvit si schůzku.

Toto je činnost, kterou my obchodníci nemáme úplně nejraději, obzvlášť když musíme volat do úplně nových firem. Za léta obchodování a potom i přednášení prodejních seminářů, jsem nepotkal moc obchodníků, kteří by tuto disciplínu milovali. Z toho důvodu jsem se rozhodnul udělat seriál tipů, jak domlouvat schůzky.

Začneme úplně nejzákladnějšími věcmi, které všichni dobře znáte:

1. Mějte dostatečné množství firem, kam můžete zavolat. Doporučuji minimálně 100 kontaktů obsahujících správně telefonní číslo a kontaktní osobu.  To proto, abyste nebyli nervózní a mohli plýtvat, když vás někdo pošle…… Důležité je mít kontaktní osobu, která by měla mít kompetence. Asi každý z nás se dostal do stavu, kdy šel na těžce dohodnutou schůzku a zjistil, že jedná s fajn osobou, ale ta nemá žádné kompetence.

2. Vybírejte si takové firmy, které jsou vám něčím sympatické.  Nekopírujte mechanicky seznamy firem z internetu, nebo z databází. Toto jsem kdysi udělal a byl z toho docela velký odpad, vždy se mi lépe domlouvala schůzka, když mi ta firma byla něčím sympatická. Samozřejmě, že ve firmách máte databáze klientů, kde volat a tak si nemusíte nic nikde hledat. Vyberte si firmy, které jsou Vám něčím sympatické. Doporučuji, abyste se krátce koukli na jejich web. Proč se tam dívat – protože je dobré vědět předem, čím byste mohli být této společnosti prospěšní produktem, nebo službou, kterou prodáváte. Ale netravte lustrováním firem celé hodiny s tím, že řeknete šéfovi „Ferfecki mi poslal tipy na domlouvání schůzek a psal tam, že mám každou firmu prostudovat na netu“  S rukou na srdce – my obchodníci jsme specialisti ve vymýšlení činností, které se musejí udělat ještě předtím, než se vrhnu na domlouvání schůzek a smůla je, že to zabralo celý den :)

3. U malých a středních firem se snažte dohodnout s tím nejvyšším člověkem ve firmě. Jednatel, ředitel. U větších společností se pokuste dojednat schůzku s tím nejvýše postaveným člověkem.

Toto jsou první 3 tipy.

Je možné, že si říkáte, ale dyť to jsou úplně jasné věci a nic extra nového! A ano máte pravdu. Jsou to úplné základy a obecně známé věci, úplně ty nejzákladnější základy, ale jaký postavíš barák, když máš chabé základy?

A nyní praktický úkol:

Připravte si 20 firem, kde chcete zavolat.

Příště se dostaneme o kousek dál.

Klikněte zde a další tip vám pošlu na email »

Slider Background

Další tip vám pošlu na email

* Prosím vás o vyplnění vašeho emailu. Děkuju, Richard Došlo k chybě při odesílání formuláře. Pokud se neodešle ani napodruhé, napište mi raději email. Děkuju, Richard Perfektní, odesláno! Zanedlouho se ozvu, Richard

Co dalšího by vás zajímalo v prodeji? Napište mi, jakým tématům se mám příště věnovat

* Prosím vás o vyplnění všech údajů. Děkuju, Richard Došlo k chybě při odesílání formuláře. Pokud se neodešle ani napodruhé, napište mi raději email. Děkuju, Richard Perfektní! Odesláno a děkuji, Richard

Mám zájem o workshop nebo koučink jeden na jednoho

* Prosím vás o vyplnění všech údajů. Děkuju, Richard Došlo k chybě při odesílání formuláře. Pokud se neodešle ani napodruhé, napište mi raději email. Děkuju, Richard Děkuju, odesláno! Zanedlouho se ozvu, Richard
footer background
Vyplněním a odesláním kontaktních formulářů souhlasíte se zpracováním vašich osobních údajů.


Fotografie: Death to the Stock Photo

© 2014-2020 Richard Ferfecki, UMĚT PRODAT