Miluješ domlouvání schůzek s novými klienty? (2/5)

Máme tady další díl tipů pro snadnější domlouvání schůzek.

Jak se Vám v tomto týdnu dařilo?

Domluvili jste schůzky u nových klientů?

Narazili jste na nějakou barieru, jako neprůstřelná asistentka, nebo po Vás chtěli poslat nabídku, která s největší pravděpodobností skončí v koši?

Mám tady dalších pár tipů, jak se posunout o kousek dál.

1. Když se dovoláte ke klientovi a zvedne to asistentka, tak jí nepředstavujte Vaši společnost. Rozhodně by to nemělo vypadat takto: „Dobrý den, jmenuji se Pepíček Volající a naše společnost Superkšeft s.r.o. prodává to nejlepší na trhu a já bych chtěl Vašemu panu nejvyššímu řediteli nabídnout spolupráci. Na trhu jsme již řadu let a naše produkty a služby využívá celá řada společností. Především se zabýváme……“ a teď povídám a prezentuju s čistým úmyslem přesvědčit ji, že by mě měla přepojit na šéfa.

2. Asistentce se představte a požádejte o přepojení na člověka, se kterým se chcete sejít. Pamatujete si, z prvního dílu, že máte mít seznam klientů, včetně kontaktní osoby, tak teď to využijte.

3. Připravte si velmi jednoduché a stručné představení společnosti, pro kterou pracujete.  Mělo by to být něco takového, jako když se Vás kamarád, nebo kamarádka zeptá, co děláte. Předpokládám, že nespustíte nadrcenou prezentaci na 4 minuty.

A nyní domácí úkol: Sepište si velmi stručné představení společnosti, pro kterou pracujete a pošlete mi ho.

Držím palce!

Klikněte zde a další tip vám pošlu na email »

Slider Background

Další tip vám pošlu na email

* Prosím vás o vyplnění vašeho emailu. Děkuju, Richard Došlo k chybě při odesílání formuláře. Pokud se neodešle ani napodruhé, napište mi raději email. Děkuju, Richard Perfektní, odesláno! Zanedlouho se ozvu, Richard

Co dalšího by vás zajímalo v prodeji? Napište mi, jakým tématům se mám příště věnovat

* Prosím vás o vyplnění všech údajů. Děkuju, Richard Došlo k chybě při odesílání formuláře. Pokud se neodešle ani napodruhé, napište mi raději email. Děkuju, Richard Perfektní! Odesláno a děkuji, Richard

Mám zájem o workshop nebo koučink jeden na jednoho

* Prosím vás o vyplnění všech údajů. Děkuju, Richard Došlo k chybě při odesílání formuláře. Pokud se neodešle ani napodruhé, napište mi raději email. Děkuju, Richard Děkuju, odesláno! Zanedlouho se ozvu, Richard
footer background
Vyplněním a odesláním kontaktních formulářů souhlasíte se zpracováním vašich osobních údajů.


Fotografie: Death to the Stock Photo

© 2014-2020 Richard Ferfecki, UMĚT PRODAT