Miluješ domlouvání schůzek s novými klienty? (2/5)
Máme tady další díl tipů pro snadnější domlouvání schůzek.
Jak se Vám v tomto týdnu dařilo?
Domluvili jste schůzky u nových klientů?
Narazili jste na nějakou barieru, jako neprůstřelná asistentka, nebo po Vás chtěli poslat nabídku, která s největší pravděpodobností skončí v koši?
Mám tady dalších pár tipů, jak se posunout o kousek dál.
1. Když se dovoláte ke klientovi a zvedne to asistentka, tak jí nepředstavujte Vaši společnost. Rozhodně by to nemělo vypadat takto: „Dobrý den, jmenuji se Pepíček Volající a naše společnost Superkšeft s.r.o. prodává to nejlepší na trhu a já bych chtěl Vašemu panu nejvyššímu řediteli nabídnout spolupráci. Na trhu jsme již řadu let a naše produkty a služby využívá celá řada společností. Především se zabýváme……“ a teď povídám a prezentuju s čistým úmyslem přesvědčit ji, že by mě měla přepojit na šéfa.
2. Asistentce se představte a požádejte o přepojení na člověka, se kterým se chcete sejít. Pamatujete si, z prvního dílu, že máte mít seznam klientů, včetně kontaktní osoby, tak teď to využijte.
3. Připravte si velmi jednoduché a stručné představení společnosti, pro kterou pracujete. Mělo by to být něco takového, jako když se Vás kamarád, nebo kamarádka zeptá, co děláte. Předpokládám, že nespustíte nadrcenou prezentaci na 4 minuty.
A nyní domácí úkol: Sepište si velmi stručné představení společnosti, pro kterou pracujete a pošlete mi ho.
Držím palce!
—