Miluješ domlouvání schůzek s novými klienty? (5/5)

Máme tady nový rok a většina z nás začíná opět s nulou.

Před pár dny jsme doháněli čísla loňského roku a teď vše od začátku.

Dobré na tom je to, že si to v tomto roce můžeme stanovit jinak a lépe a úspěšněji.

Mnoho prodejů začíná domluvením schůzky a tak vám dám další tipy, jak je dohodnout. Minule jsme skončili u toho, jak se dostat přes asistentku.

1. Dovolali jste se šéfovi, nebo majiteli firmy a tak se hned poté, co zvedne telefon ujistěte, jestli nevoláte nevhod, obzvláště když voláte na mobil (je mi jasné, že toto určitě všichni děláte, ale jen tak pro připomenutí).

2. Jednoduše a stručně představte sebe a Vaši společnost a sdělte mu důvod, proč voláte, tedy, že se s ním chcete sejít a probrat možnosti spolupráce.

3. Zeptejte se, v jakém termínu by se mu schůzka hodila, nebo sami navrhněte termín, kdy se zastavíte.

4. Ověřte si, že má vše zapsané v diáři a se schůzkou počítá.

Zní to velmi jednoduše a věřím, že to mnozí z vás tímto způsobem úspěšně děláte. Domlouvání schůzek je speciální prodejní disciplína a velmi na úspěšném domluvení závisí další expanze a úspěch firmy. Z tohoto důvodu dodávám pro své klienty jednodenní workshop zaměřený na domluvení schůzky.

Přeji úspěšný start v novém roce

Klikněte zde a další tip vám pošlu na email »

Slider Background

Další tip vám pošlu na email

* Prosím vás o vyplnění vašeho emailu. Děkuju, Richard Došlo k chybě při odesílání formuláře. Pokud se neodešle ani napodruhé, napište mi raději email. Děkuju, Richard Perfektní, odesláno! Zanedlouho se ozvu, Richard

Co dalšího by vás zajímalo v prodeji? Napište mi, jakým tématům se mám příště věnovat

* Prosím vás o vyplnění všech údajů. Děkuju, Richard Došlo k chybě při odesílání formuláře. Pokud se neodešle ani napodruhé, napište mi raději email. Děkuju, Richard Perfektní! Odesláno a děkuji, Richard

Mám zájem o workshop nebo koučink jeden na jednoho

* Prosím vás o vyplnění všech údajů. Děkuju, Richard Došlo k chybě při odesílání formuláře. Pokud se neodešle ani napodruhé, napište mi raději email. Děkuju, Richard Děkuju, odesláno! Zanedlouho se ozvu, Richard
footer background
Vyplněním a odesláním kontaktních formulářů souhlasíte se zpracováním vašich osobních údajů.


Fotografie: Death to the Stock Photo

© 2014-2020 Richard Ferfecki, UMĚT PRODAT