Workshop pro pohodový prodej v maloobchodu
Nebudu daleko od pravdy, když budu tvrdit, že je škoda každého potencionálního zákazníka, který navštíví prodejnu a odejde s prázdnou. Na druhou stranu je bláhové si myslet, že každému, kdo k vám přijde, tak prodáte.
Co ti, kteří opravdu chtěli koupit a odešli s prázdnou?
Samozřejmě, že nemůžete na zákazníka skočit, jen co se ukáže ve dveřích, ale nechat ho čekat, až si sám řekne, co si chce pořídit, také není dobré.
Maloobchod je specifická část prodeje. Na zákazníka není tolik času, jako při klasických jednáních a tak je potřeba být rychlý a efektivní.
Na tomto workshopu si ukážeme, jaký je optimální stav, jak se starat o zákazníky, a jak se zbytečně nevnucovat a tlačit, ale také jak nebýt pasivní a prodat jen těm, kteří si o to sami řeknou.
Pracoval jsem s velkým množstvím prodejců v maloobchodě a prošel pozorováními v praxi a tak jsem schopen dát s vámi dohromady jednoduché a funkční postupy, jak zvýšit prodeje.
Mnohokrát stačí jen málo a lehce změnit návyky a formu komunikace a zvýšíte prodeje. Právě z tohoto důvodu jsem připravil tento workshop.
Mám zájem o Workshop pro pohodový prodej v maloobchodu »
